Thursday, November 5, 2009

PLGDP -NEW

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Hari ini aku ada mesyuarat kat Pusat Latihan Guru Dalam Perkhidmatan (PLGDP) di Bandar Tenggara. Dulu aku ada buat post pasal PLGDP ni. Rujuk http://plgdpbt.blogspot.com/

Sekarang dah banyak perubahan. Kalau dulu sebut PLGDP, orang tak nak datang berkursus di sini. Sepi dan bosan. Tapi itu dulu...

Sekarang, landskap dah cantik. Pokok dah mula tumbuh. Member aku tunjukkan beberapa tempat yang aku rasa teruja sekali. Sekarang dah ada gymnasium dan sauna. mengandungi weight, cycling, air walk. Sauna yang sedang dalam pembinaan. Bilik rehat yang dilengkapi permainan dalaman seperti karom, ping pong, pentaque. Selain itu terdapat permainan gelanggang seperti bola tampar. Member yang baru pertama kali datang pun memuji tempat ini.

Aku pun tunggu nak datang sini lagi.

No comments: