Wednesday, November 12, 2008

FOREX 2

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Hari ni aku jarang tengok forex aku. Aku berdoa biarlah semua trade aku clear dan membawa kuntungan besar. Tapi bila aku buka malam ni, ia adalah hari yang menakutkan bagi aku.

- loss -4729.50
- free margin -1199.99
- margin 292.75

Bila aku nak masuk trade dia keluar 'NOT ENOUGH MONEY'. Secara teknikal, duit aku abis kat forex ni. Aku tak leh trade kecuali aku closed satu drp trade yang ada. Memang rugi le, paling sikit -240. Tapi kebaikannya aku ada duit nak trade lagi dan make profit lagi.

Berita terbaru 11.40 mlm 12.11.08
Entah macamana, beberapa trade aku hilang. Tinggal GLD je. Aku ingat mesti kena FORCE CLOSED. Maknanya aku dipaksa jual trade tu walaupun rugi. Hilanglah kegemilangan dan angan-angan aku. Yang tinggal..

- Balance 1039.16 daripada 5889.96
- margin 146.48
- free margin -20.92
- profit -828.88

Banyak lagi aku kena belajar. Sebab tu member aku kata GLD ni boleh jadi kaya dan kayap. Aku pun tak monitor sangat hari ni. Market jatuh abis. Aku harap akaun betul aku nanti tak macam ni. Amin.

No comments: