Thursday, June 24, 2010

MESIN TERAPI ELEKTRIK

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Kali ni aku nak cerita mengenai mesin terapi elektrik. Mesin ni sekarang dah banyak dipasaran. Ada mesin berjenama Dr Health 9000, Dr Jism, Family Dr dan lain-lain. Hari tu aku baca blog Aljabbar. Teruk juga sorang mamat tu hentam produk tu dari golden wellness kat jalan Gombak. Jadi aku pun bercadang gak nak tengok mesin dia yang dikatakan murah dan baik.

Kebetulan lak aku ada mesyuarat kat Jalan Ipoh KL dan abang aku nak ke Anjung Seri di Medan Idaman tu nak beli barang. Jadi akupun ikut dia.

Kat sini cuma adamesin buat demo aje. Mereka tak buat rawatan kat sini. First dia bagi aku test mesin dengan kuasa 9000v. Ada rasa gegaran kat lapik alas kaki. Lepas tu dia bagi gegaran tinggi 72,000Hz. Boleh nyalakan mentol kalimantang panjang. Last dia bagi try akupuntur dan roller.

Harga Dr Health 9000 adalah RM5900 termasuk:
- satu mesin
- dua pad duduk
- satu tilam
- satu akupuntur
- satu roller

Habis je penerangan tu, aku pun balik.

No comments: