Tuesday, October 18, 2011

EMAS EMAS EMAS DEALER PG014362

Assalamualaikum dan salam perpaduan.

Pada 14.10.2011 ni aku dengan sahnya telah menjadi dealer Public Gold dengan kod PG014362. Nak jadi dealer ni kena beli emas dengan Public Gold dalam satu resit berjumlah RM20,000. Tak kira le emas 999.9 atau 916.

Apa kelebihan dealer ni. Dealer boleh dapat komisyen 1% walaupun beli sendiri. Kalau jual kat PG pula boleh dapat 0.5% lagi. Selain itu boleh diupgrade ke priotity dealer dan master dealer. Itu masih jauh lagi. Sekarang ni aku dah boleh cari pelanggan untuk membeli dan menjual emas. Dulu masa jadi costumer tak dapat apa pun.

Sewaktu seminar ari tu, speaker tu kata kalau nak buat duit ada 3 benda kena buat
- beli emas
- jual emas
- pajak emas
- beli dari ahli dan jual semula.

Balik seminar je aku pasang metatrader4 versi UK kat laptop aku. Metatrader ni aku belajar masa main forex dullu.
Kelebihan Public Gold ni, emas dia murah dari emas kedai emas. Selain itu harga emas PG berubah setiap 20 minit mengikut harga emas dunia. Emas public gold juga boleh ditempah harganya(dalam istilahnya "lock") dan tempoh pembayaran 24 jam.
Untung dan berbaloi. Kalau nak tahu banyak, call aku. 0197304478.

INAGT EMAS INGAT keLAKIan!!!

No comments: