Saturday, October 1, 2011

SEMINAR MAJLIS DEKAN-DEKAN

Assalamualaikum dan salam perpaduan.

Pada 27 & 28 September 2011, aku ke SMDD2011 di UPM. Sebenarnya aku ada urusan PTPTN. Kena selesai sebelum 30 September. Jadi kebetulan ke KL, aku pun nak uruskan PTPTN. Member bagi info ada pejabat PTPTN di KL Central. Mudah le sikit, tak perlu ke CHASE PERDANA.

Aku sampai kat Puduraya pagi dan sempat solat Subuh berjemaah. Simpan bag besar kena RM0.50 je. Lepas tu pergi Masjid Jamek, KL. Memula ingat nak naik LRT tapi aku jalan je sebab kena tukar Putra kalau nak pergi KL Central. Sampai sana aku cari pejabat PTPTN. Kat tingkat 2, s2-s6.

Selesai je, aku naik komuter RM1.70 ke Serdang. Sampai Serdang kena naik teksi RM10 ke UPM. Kemudian daftar. Aku guna surat jaminan PPS UTHM. Dapat le bag, CD, aturcara, alatulis dan prosiding. Aku dah janji dengan member, Aderemy nak cari hotel malam ni. jadi dia cadangkan Sri Kembangan. Malam tu ada majlis makan malam di IOI Palm Garden, Putrajaya. Nasib baik dia ada GARMIN.

Aku bentang esoknya 28.9.2011; Rabu, pukul 11.00 hingga 1.00 ptg selari dengan remy.

No comments: