Wednesday, October 14, 2009

BEKAM 1

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Pada Isnin lalu, badan aku rasa tak sihat sangat.

Pagi tu aku rasa mual dan buang-buang air. Bila aku fikir, semalam aku kena hujan lebat, lepas tu pergi kenduri kawin member. Malam tu ada kenduri raya kat surau KIP. Aku rasa macam angin dalam badan aku. Letih dan pening.

Pagi tu pulak ada audit ISO. KJ minta aku hantar folio kat bilik Dato Mahphor. Urusetia kata hari tu je 6 orang MC. Ada yang sakit betul ada yang buat-buat sakit takut audit le tu. Bila masuk kelas bestari, aku minta minyak panas (bam) pada peserta kursus. Ada cikgu tu tanya aku tak sihat ke? Sebab berpeluh semacam je dalam bilik air con. Lepas tu ada yang tanya aku ada gout, darah tinggi. Insya Allah aku tak de.

Petang tu aku demam. Anak aku yang bongsu bagi tuala basah untuk aku letak kat muka aku. Aku flat betul sampai solat pun duduk. Ingatkan solat duduk rileks tapi sebenarnya sakit gak buku lali ni. Isteri aku nak bagi panadol, aku tak nak. Last sekali aku buat BEKAM.

No comments: