Tuesday, February 19, 2008

GILA GLAMOUR

Hari ni aku menjadi urusetia bagi Latihan Dalam Perkidmatan selama seminggu. Dari 18/2 sampai 22/2/2008. Kursus Programme Base Learning. Ini kali kedua aku menjadi urusetia bersama Salbihana.

Aku suka perhatikan gelagat mamat sekor ni..
Peserta je, kalau cakap, nak berlagak.
(Ini ada le kes-kes terdahulu)

Konon-konon nak tunjuk blog dia kat member lain..
Lepas tu cerita le.. student boleh tahu pergerakan dia, bla.. bla.. bla..
Bila orang tanya, minta bayaran plak.


Malam tu aku diam-diam le tengok blog dia.

OK le aku tengok. Aku tumpang bangga le bila pensyarah UPGRADE knowledge ICT dah ada blogger, tapi aku geli sikit bila baca

"Sebelum ini pegawai PPD XXXX Sains YYYY"

Apa persepsi pelajar bila baca statement ni?

Kalau biodata, tulis le semua sekolah yang pernah berkhidmat.

Grand sangat ke PPD tu sampai tak boleh tinggal?
Hina sangat ke sekolah?


Inilah kata orang KACANG LUPAKAN KULIT
Jangan macam tu.. ingat asal usul kita.

Aku bangga dengan sekolah lama yang aku pernah berkhidmat. SMTKT dan SMVAG. Walaupun ada yang kata sekolah SMVAG tu macam kandang ayam, aku tetap bangga. Sebab di situ aku mencari rezeki dan menabur bakti pada ramai anak bangsa. Banyak kenangan di sana. Memancing waktu petang kat sawah, pergi masjid lalu pelantar atas sawah memang best le sekolah tu. Aku enjoy dengan sekolah dan persekitarannya.

Aku suka KEKAL begini.
Aku pun blogger juga tapi suka LOW PROFILE.
Tapi ramai yang tahu kebolehan aku. Tak payah cakap kuat-kuat pun. Aku LELAKI

No comments: