Tuesday, February 26, 2008

SELAMAT HARI JADI ISTERIKU

Semalam hari jadi isteri kesayanganku. So kita plan nak makan grand sikit. Lepas maghrib aku sefamily pun pergi le ke MYFRIENDS yang terletak berhampiran persimpangan lebuhraya Pasir Gudang - Kempas.

Aku dah beberapa kali datang ke sini samada dengan kawan-kawan ataupun family. Landskap memang menarik le dengan kolam air pancut, tiga skrin besar dengan LCD, siaran astro dan meja kayu klasik.

So aku order le siakap masam manis, asparagus, udang barter, nasi putih dan air teh panas. Amik air panas pun sebab anak sulung aku tu tak sihat.

Dulu masa member sekerja nak belanja, aku cadangkan MYFRIEND tapi mereka tolak kerana servisnya lambat. Tapi bila aku pergi semalam, sekarang waiter order pakai walkie-talkie terus ke dapur. Lepas order je, tak sampai 5 minit pinggan dah sampai. Satu peningkatan yang baik.

Jadi adale beberapa gambar yang aku amik buat kenangan. Lepas abis makan, aku pun beri hadiah kat isteri aku. Terkejut dia. Nak tahu hadiah apa?

No comments: