Tuesday, July 19, 2011

SEMINAR IPGK ILMU KHAS

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Minggu lepas pada 13-14 Julai aku pergi Seminar di IPGK Ilmu Khas. Aku bertolak dengan bas pukul 12.30 tghmalam. Bajetnya sampai pagi antara 5-6 pagi kat Terminal Bersepadu Selatan di Bandar Tasik Selatan, Cheras.

Pagi tu aku mendaftar. Kena yuran RM50. Dapat bahan CD, abstrak, tentatif program. Secara keseluruhannya berjaya cuma bila adakan sesi selari hingga 6 bilik berlainan blok dan tingkat, peserta terkejar-kejar tempat. Ada pengerusi yang mempercepatkan masa pembentangan yang membuat peserta tertinggal separuh jalan.

Malam tu aku tidur kat International Youth Council (IYC). Bilik RM80 dengan deposit RM50. Dengan bayaran setinggi ni, sarapan pun tak de. Kalau Sri Malaysia ada juga sarapan. Habis je seminar dalam pukul 2.00 ptg, aku pun naik teksi ke TBS dan balik JB.

No comments: