Thursday, March 18, 2010

GENTING VIEW RESORT

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Hari ni aku pergi Genting View Resort. Ada mesyuarat penting. Rasanya ni le kali pertama aku ke sini dan bermalam 4 hari. Pertama yang aku bayangkan ialah mesti sejuk.

Memang betul, pukul 11.30 pagi pun masih terasa sejuknya. Awan masih berada kat atas aku. Dulu aku pernah tidur kat surau, berhampiran stesen kereta kabel. Seronok tengok awan 'naik' dalam pukul 10.00 pagi dan awan 'turun' lebihkurang 2.00 petang. Masa ni kabus tebal. Jarak penglihatan menjadi pendek jika kita berada di dalamnya. Siap mulut boleh keluar asap macam negeri mat saleh.

Aku duduk bilik 206. Aku cari suis aircond tapi tak de. Ada kipas je. Tapi kalau buka pintu, memang sejuk. Kadar bilik ada 3, low, mid dan peak. RM 130, 150, 180. Bilik yang aku duduk ni besar. Ada 2 katil dan sofa 2+1 lagi. Berbaloi-baloi.

No comments: