Tuesday, April 6, 2010

MASHA ALLAH SAMA-SAMA MENIAGALAH

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Aku pun bertanyalah apa kerja sampingannya. Aku tengok biasa je dia ni. Kalau bisness dahsyat mesti 5 minit sekali telefon dia berdering. Mula-mula nak buka rahsia dai kata jangan gelak tau. Aku kata OK, aku nak dengar je.

Sekali dia cakap HAI-O. Masha Allah.. sama-sama berniaga, sama syarikat pulak tu. Cuma dia lebih aktif dari aku. Aku ni masuk ahli je. Satu lagi dia lebih tahu pasal sistem ni dari aku dan berani meneruskannya. Aku bersyukur dah rezeki dia kat situ. Ada lagi benda yang dia cerita yang aku simpan sebagai panduan hidup aku.

Next penyeliaan aku tunjuk dia website aku.

http://hai-o-bioaura.blogspot.com

Website ni dah lama aku upload sejak Jan 2008 lagi. Aku guna internet je. Masalahnya aku tak pandai closing dan buat talks. Satu lagi aku tak pandai autoresponder. Banyak yang SMS aku tapi tak dapat closing. Dia suruh aku minta bimbingan upline aku. Aku kata ada hikmah juga kurang berjaya ni. Kalau berjaya rasanya aku lagi hanyut jauh, aku kan lelaki.

2 comments:

fiqhiah said...
This comment has been removed by the author.
fiqhiah said...

jangan cakap tak boleh...ALLAH buka pintu rezeki dah tu.cuma cara je tak kene..tabiat boleh di ubah.hehe