Friday, October 1, 2010

BERAYA

Assalamualaikum dan salam perpaduan.

Hari ni anak murid aku nak beraya. Fauzi, orang yang menyewa rumah kat Larkin Indah pun nak datang. So pagi ni lepas hantar anak aku, aku pun pergi TESCO, beli le bahan-bahan nak buat makan. Semalam aku dah ambil keli untuk dibakar

Petang tadi aku bakar keli dengan bantuan Azrie. Tak semua anak murid aku datang; Raymond, Petrus, Nick, Umar, Azrie, Suhaimi, Yaya, nabilah dan Kak Long. Yang lain ada mesyuarat, bola dsbg.

Pagi tadi aku collect sewa taman rinting. teruk juga rumah aku tu. Air rumah atas serap dalam simen. Masa masuk tu dia baru cat tapi dah berkulat. Selain tu, air tangki melimpah. Aku janji nak tolong settlekan.

Dalam pukul 11.00 mlm adik aku call, nak beraya. Aku kata OK le. Aku kan abang..

No comments: