Thursday, March 5, 2009

HARI PELANCARAN FASA XXX

Assalamualaikum dan salam perpaduan



Aku nak cerita tentang pelancaran rumah zaman sekarang.



Sekarang ini, banyak syarikat perumahan yang besar mengadakan jamuan dalam majlis pelancaran fasa yang terbaru. Lebih-lebih lagi jika kawasannya besar dan mempunyai beberapa fasa pelancaran.

Kali ni aku pergi jamuan kat pemaju rumah aku di Bandar Dato Onn.


Selain dari makan minum, pemaju ini menyewa badut untuk memberikan belon percuma kepada pengunjung.






Anak aku dapat belon yang diberikan
oleh badut tersebut




Selain dari makan-minum, pengunjung dihadiahkan sebatang pen sebagai cenderamata. Pemaju ini juga menyewa DJ untuk memberikan info dan maklumat mengenai rumah yang ingin dijual.

Pendek kata, industri persediaan jamuan mempunyai permintaan yang tinggi. Kadang-kala aku rasa macam kat kenduri kahwin je dengan khemah, DJ, makanan dan aksesorinya.

No comments: