Tuesday, March 31, 2009

PENGHARGAAN

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Petang tadi dalam pukul 4.50 ptg aku dikejutkan dengan ucapan tahniah dari Pengarah aku, Tuan Hj Mohd Said bin Hasran. Aku pun confuse gak, tapi dia kata dah tengok blog KARNIVAL KAGUM 09 yang aku tulis. Dia kata tak sangka aku yang tulis, sekurang-kurangnya menaikkan nama IPGM aku.

Aku rasa ini satu pengiktirafan le pada blogger macam aku. Dia memberikan buah pandangan supaya aku mencatatkan keputusan akhir pertandingan dan linkkan dengan komen dari semua peserta kagum.

Keputusan akhir sebenarnya aku tak de. Jadi hari ni aku cari le link dengan menaip KAGUM 09, mac, Bandar Penawar dan hasilnya memang banyak. Baru aku sedar ramai rupanya dari kalangan pelajar IPGM yang mewarnai penulisan blog ini dengan imej dan video yang berkualiti.

Sebagai jawatankuasa pengangkutan memang aku terikat dengan jadual dan pergerakan bas. Kalau aku stay kat satu tempat, tak bergeraklah pelajar ke tempat pertandingan. Jadi aku pun link blog mereka dalam blog aku.
http://kagum09.blogspot.com/

Terima kasih kepada mereka yang aku tak kenal ni. Inilah yang dikatakan dunia tanpa sempadan. Dunia aku, aku lelaki.

No comments: