Thursday, August 26, 2010

PC FAIR UTHM

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Semalam aku pergi UTHM, ada kelas. Aku tengok ada banner "PC FAIR UTHM 24-26 Ogos 2010". Aku ingat mesti penyertaan sikit je. Maklumlah peringkat dalaman. Tapi aku pergi juga le nak tengok. Tempatnya di Dewan Tun Ibrahim Ismail, UTHM

Aku pun masuk dan teruja. Penyertaan tak mengecewakan. Macam PC FAIR kat Persada. Netbook, laptop, desktop, hardisk, pendrive, aksesori komputer memang banyak. Harga pun murah juga.
Pendrive 4G baru RM22
Kipas cooler RM13, 12, 10, 7
4 USB port RM5

Aku tengok student yang beli pun dahsyat juga, beli laptop, printer, shell skrin, mp5. Sekarang ni student banyak beli printer jenis CISS, dakwat kat luar. Boleh print banyak dan refill baru RM10 je. Printer aku katrij hitam je RM50. Baru hitam, lain-lain RM40 satu kaler. Aku rasa tak jatuh standard PC FAIR ni dah memang berbaloi sebab market memang tersedia. Tambahan pula PTPTN dah release dan student ni telah membuat pelaburan yang betul.

No comments: