Tuesday, July 27, 2010

KURSUS MILLIONAIRE MINDPOWER

Assalamualaikum dan salam perpaduan

Hari Ahad lepas, 25.07.2010 ada kursus MILLIONAIRE MINDPOWER kat PWTC juga. Dulu workshop, hari ni kursus. Mula pukul 9.00 pagi dah habis pukul 6.00 petang. Aku bertolak pukul 12.30 malam sebelumnya. Sampai Bukit Jalil, bas berhenti kat situ. Aku pun kena le tunggu LRT untuk ke KL.

Aku sampai KL, aku turun kat Bandaraya. Hari ni aku nak test Masjid India. Aku nak mandi kat situ. Sampai bilik air dia ada nota " TAK BOLEH MANDI ". Apa le masjid kat KL ni, semua dah trend macam tu lak. Kalau kat Masjid Kg Melayu tu, lepas subuh ada ceramah agama, diikuti dengan kelas mengaji, kelas kursus haji. Meriah le, takde nak kunci pintu masjid ni. Aku mandi je, tak apa lak hukum mandi aku ni.

Aku sampai PWTC tumpang abang aku. Kebetulan aku turun tangga Maju Junction, dia pun sampai. Dia kata ada 'gerak rasa'. Aku terus daftar dan ambil tempat duduk. aku amik baris kedua bersama Nor Azura, Mohd Radzi, aku dan Norhidayah. Mohd Radzi ni pun buka cerita tentang kursus Dr Azizan yang dihadirinya dan mengira-ngira tarikh lahir. Dia juga pengamal perubatan Islam. Azura ni pramugari MAS kat KLIA. Baru balik dari Korea. Dia ni juga dah masuk scoreA.

Datuk Dr Ibrahim hadir dan memberikan beberapa input. Kebetulan petang ni juga pukul 2.00 ptg cerita Datuk dan datin bersiar di televisyen. Selain teori, ada beberapa latihan amali yang digunakan dan diajar. Pada kursus kali ni, peserta mendapat duit US1 betul dari Datuk Dr Ibrahim. Handout yang diberi banyak membantu.

Habis kursus, aku pun balik selepas solat. Abang aku galakkan aku ambil master reiki kerana boleh menjana pendapatan. Aku sebenarnya bukan tak nak, tapi perlu berfikir jauh. Ni dah nak dekat puasa, lepas tu raya... aku harap ada rezeki bergolek datang.

No comments: